Lemon cake (glutenvrij)

P1010613

 

Voor mijn site, die er echt gaat komen, wil ik ook een aantal gluten vrije producten aanbieden. Dus moet ik ze ook proberen, wat vervelend! Onder andere deze cake, want cake smaakt altijd. Maar in een gewone cake had ik geen zin, dus bedacht ik dat we daar ook wel wat limoen schaafsel erbij konden doen. Zo gezegd zo gedaan!

Zo heb je heel simpel een heerlijke frisse (geen zure) cake. Dit kun je natuurlijk ook met een gewone cake mix doen. Voor gluten vrij moet je 2 verschillende rijstemeel gebruiken, want gewoon tarwe is uit den boze! En wat smaak betreft, hij is echt heel lekker, bijna dezelfde smaak als de tarwe cake! Qua structuur is hij wel wat fijner, maar ook luchtiger en dat zie ik als een echt pluspunt.

P1010608 P1010610

Geef een reactie

