Bloemen uit de tuin

P1010634Deze fresia bloeit in mijn tuin. Ieder jaar geniet ik van deze prachtige bloem. Helaas maar kort, want voor de laatste bloemen in bloei staan zijn de eerste al uitgebloeid en heb je verlepte bloemen eraan. Zo zonde!

Het zijn ook de enige rode bloemen in mijn tuin, het past niet bij de rest maar ze zijn te mooi om ze eruit te gooien.

Verder staat mijn passiebloem ook zo mooi in bloei. De bijen vliegen af en aan, dat kun je op een van de twee foto’s zien. En elke dag zijn er ook zo veel bloemen! Het blijft één van mijn favorieten klimplanten. Hij doet het super goed, altijd, ook na een strenge winter, al zullen we die geloof ik niet snel meer krijgen.

P1010637

P1010639

Geef een reactie

