Knuffels

P1010615Zijn ze niet schattig, deze drie knuffels?

Ik ben druk bezig voor een markt, de datum is nog niet helemaal bekend, maar dat neemt niet weg dat er gewerkt moet worden om de kraam te vullen! Deze drie zijn de eerste  creaties.

Alle drie vanuit één patroon en daarop variaties aangebracht. Door de stofjes en verschillende applicaties zijn het hele verschillende knuffeltjes geworden. Voor en achter hebben ze een andere stof, P1010616wat ze nog leuker maakt. Bij de twee linker heb ik ook spijkerstof gebruikt, voor een beetje meer toerheid!

Deze zijn dus te koop, wil je weten voor hoeveel, dat laat je een berichtje achter en neem ik contact op met je. Alle stoffen die ik gebruik was ik van te voren op 60 graden en gaan ook in de droger. Je kunt ze dus prima wassen op 40 graden, al weet ik niet wat de vilten ogen doen.

 

 

Geef een reactie

