Nieuwe labels

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Al een tijdje heb ik nieuwe labels besteld en in huis. Voor mijn verjaardag heb ik ze van mijn ouders gekregen (je moet wat vragen!) omdat ze best prijzig zijn, kwam het zo mooi uit. Die grootste labels waren dat, kun je dubbel vouwen en vast stikken, tussen de naad. Op de voorkant staat Jo, dat had ik altijd al op een labeltje staan, dus wilde ik dat vast houden. Op de achterkant staat dan het adres van dit blog en het wasvoorschrift, super handig.

Toch vond ik ze erg groot, hiervoor had ik altijd kleintjes met JOJO erop zodat k ze kon dubbel vouwen en op elke kant Jo stond. Maar soms viel dat weg in het ontwerp/project. Met kleine projectjes was het weer heel handig, kwam het mooi uit. Nu ik de grote had, liep ik hier weer tegenaan, dat ze soms gewoon echt te groot waren.

Vorige week toch weer kleintjes besteld, bij dezelfde als voorheen, maar toch pakken ze nu anders uit. Maar goed ik heb ze en kan voorlopig weer vooruit. Bij de xenos twee wekpotten gekocht om ze in te doen. Staat leuk en is handig, hoef ik niet constant een pot open te doen of nieuwe te knippen.

De grote heb ik besteld bij Nominette en de kleine bij Holland-label. En eigenlijk ben ik nog op zoek naar labels die zijwaards zijn en dubbel om in te naaien. Maar dan ook nog betaalbaar en daar ligt dan ook meteen het probleem, het is allemaal zo duur!

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Geef een reactie

