Site online!

P1000659glv choctaart

P1010643notenroxzijnenkoek

Sinds deze maand is mijn site online. Hij is voor jullie heel makkelijk te onthouden want het heet ‘Jo bakt het zo‘ In dezelfde trend dus als dit blog, omdat het lekker bekt. Taarten en koeken zoals hierboven zijn er te vinden om te bestellen.

Dit is dan ook de reden geweest dat ik nu op mijn blog wat dingen heb aangepast. Bij sommige taarten had ik recepten staan, deze heb ik verwijderd. Zo ook de links die ik gaf, waar ik recepten vandaan had bijvoorbeeld, deze heb ik ook weg gehaald. Sorry, maar anders loop ik misschien toch mijn klanten mis.

De taarten en probeersels die ik niet verkoop blijven gewoon staan  met alles wat nodig is. Ook zal er heus wel het een en ander erop blijven komen, ik ben nog steeds niet klaar met proberen! Van de week nog een tulband gemaakt met banaan, vijgen en noten. Dat verhaal volgt nog.

Ik heb voor de site enorm veel gebakken, heel veel met mijn buren gedeeld. Wat de taarten waren te veel om op te eten en zo had ik ook nog een mooi test team! Het was erg leuk om te doen. Nu is de site online en krijg ik ook een hoop leuke reacties via de facebook pagina die eraan gekoppeld is. De flyer is in aantocht en ga ik verspreiden via het plaatselijke krantje. Stickers voor op de dozen zijn in de maak en heb ook alles in huis, qua dozen etc. Dus laat de bestellingen maar komen!

P1010680

Geef een reactie

