Aan de lijn?

P1020437

Heb je net zo’n lekker taartje gemaakt, die na de visite nog niet op is, besluit je aan de lijn te gaan doen. Toch ook weer zonde om hem weg te doen. Mijn man kan aardig wat hebben, maar om nog de helft van dit taartje alleen op te eten,… is misschien wat veel gevraagd. Ok ,ik help hem deze week nog even.

Ik moet mij toch nog verdiepen in hoe ik wil gaan lijnen enzo. Niet met shakes en zakjes en repen, dat lijkt me maar niks. Ik had mijn kapster gesproken zij deed aan een koolhydraat arm dieet en dat ging heel goed. Ze mocht gewoon nog steeds heel veel eten, alleen geen brood, rijst, pasta en aardappels. Wel dus heel veel groenten en fruit en ook vlees en vis, da’s geen straf voor mij. Je moet erg oppassen voor suikers en koolhydraten worden ook omgezet in suikers.

Je schijnt in week 2 wel ontwenningsverschijnselen te krijgen, omdat je moet afkicken van de suikers. Mm,… dan is mijn dochter jarig en Sinterklaas ook. Ik voel nu al een terug val.

Ben je trouwens ooit wel eens een ‘bakker’ tegen gekomen die aan de lijn is en geen taart en brood mag eten? Dat is toch best een beetje gek. Aan de andere kant, één moet de eerste zijn!

Ik zie er ook wel een beetje tegenop, maar ik roep al zo vaak dat er wat af moet en ik walg gewoon van die buik van mij. Voel mij absoluut niet seksie meer. Waar is dat lijf van zeg vijf jaar terug? Dat ik ouder wordt, daar heb ik geen problemen mee. Maar die buik gaat gewoon niet meer weg en wordt alleen maar erger, wat ik ook aan sporten doe. En daar baal ik van!

Ik heb ook nog zitten denken aan die artisjokken drankjes van Tell Sell. Maar als je dan gaat zitten googlen op internet dan krijg je een hoop negatieve dingen te horen, begin ik weer te twijfelen. Dit wat mijn kapster doet is een soort van Atkins dieet, spreek mij wel aan. Heeft iemand hier ervaring mee en wilt het delen met mij? Zou ik erg op prijs stellen.

Geef een reactie

