Gras tas

P1020743Binnenkort sta ik voor het eerst op een creatieve inspirerende markt. Ik ga met mijn naaisels op de Original Market staan in Leiden op 5 april, dat is ook meteen 1ste Paasdag. Mis ik meteen al mijn Paas-verplichtingen,…

Ik was al druk bezig geweest met allerlei dingen om te naaien van oude spijkerbroeken en andere fleurige lapjes stof die ik nog had liggen. Maar toen kwam ik ook deze gras-lap tegen in de kast en bedacht dat ik daar ook echt iets mee moest gaan doen! Het is een super stevige outdoor stof, soort canvas. Kan dus zeker tegen een stootje en viezigheid. Ik heb er op de voorkant een extra lap op genaaid en er twee vakken van gemaakt. Leek mij handig om bijvoorbeeld je pakje zakdoekjes in te doen. Heb je het nodig, dan is het binnen handbereik en hoef je niet te zoeken als een gek in je tas. Hij is verder vrij eenvoudig gehouden, omdat het toch al een best drukke print is.

Dus kom ook naar Leiden op 5 april 2015 en koop je suf aan leuke dingen! Deze tas is voor €12,50 van jou!

P1020745 P1020746

Geef een reactie

