Original Market

P1020746Eindelijk is het zover! Ik ga op een creatieve markt staan. Het duurde even  en ik heb ook de winter even voorbij laten gaan, maar dan nu echt. 5 April a.s. sta ik op de Original Market in Leiden (in de tuin van het museum Volkenkunde). Alleen, dat dan weer wel. De vriendin waarmee het plan was eerst te gaan, heeft haar ‘project’ nog niet klaar. En omdat mijn voorraad best groeit,… moet er ook wat verkocht worden! Dus heb ik de stap gemaakt om het toch maar alleen te doen.

Het is best een smak geld om een kraam te huren, zeker als je nog geen idee hebt, zoals ik, of je producten aan slaan. Een gokje dus,… we zullen zien.

Ik ben nog druk bezig om nog meer aan te kunnen bieden. Heb net nog een strandtas gemaakt van een spijkerbroek (heb ik nog geen foto van) en ben nog bezig met wat kleine portemonneetjes, ook van spijkerstof. Alle spijkerbroek producten zijn in combinatie met een leuk/fris/vrolijk stofje.

5 April dus hopen op mooi weer, want het is buiten (en entree is gratis!). Ben ook aan het bedenken hoe ik mijn kraam zal gaan aankleden. Ik wil nog iets in de lucht hebben, waar ik mijn tassen aan kan hangen. Iemand een idee? Ik heb wel al markthangers gekocht, dat zijn van die ringen met kleding haak eraan waar je broekriemen en bretels aan ziet hangen op de markt. Maar nu nog de hoogte in,…

P1020167 P1020187

Geef een reactie

