Ijsjes maken

P1030146Voor mijn verjaardag deze ijsjes vorm gevraagd om zelf ijsjes te kunnen maken. Dat leek mij heerlijk om van vers fruit te doen. Mijn schoonouders hebben een moestuin met veel fruit. Als we wat krijgen is dat altijd net iets te rijp en moet het heel snel op gegeten worden. Daar heb ik niet altijd zin in omdat ik zelf dan iets anders op het programma heb staan bijvoorbeeld. Daarom leek het mij handig om deze vormen te hebben.

De foto hierboven is dan ook van de aardbeien van mijn schoonouders, ik heb ze schoongemaakt en gepureerd, klein beetje suiker erbij en giet het er maar in! Heerlijke ijsjes werden dat!

De foto hieronder heb ik nectarines van mijn schoonouders gebruikt. Deze waren heerlijk zoet en je hebt er maar 1 nodig, in stukjes snijden en er in laten vallen. Daarna volgeschonken met ananas-limonade (uit Frankrijk) en hup de vriezer in! Weer een heerlijk waterijsje!

P1030430

Geef een reactie

