Koeien

wp_20160610_11_20_47_proDit is een fotootje van alweer heel lang geleden (juni) maar ik kwam het weer tegen en moest het met jullie delen. Als ik zoiets zie onverwachts, dan kan ik daar zo van genieten. Die koeien (of moet ik runderen zeggen?) lopen gewoon heerlijk te banjeren, daar waar ze willen. Niet netjes achter een hek, maar gewoon met de poten in de sloot. Het was een warme dag en deze zochten dus ook de verkoeling op.

Dit tafereeltje vond plaats achter de IKEA van Delft. Daar heb je direct een prachtige natuur liggen. Daar kun je mooi fietsen of wandelen. Je hebt er ook vlakbij een kinderboerderij en een waterspeeltuin. Ik zelf fiets er vaker door om van A naar B te rijden. Het is een mooie stille omgeving en als je dan ook nog verrast wordt door deze runderen…dan heb ik een heel goed begin van de dag! Er zitten ook genoeg vogels te broeden of te zwemmen, er is altijd wel een beestje om te zien ook veel Libellen op een warme dag. En als je geen haast hebt, stap dan even van je fiets om er van te genieten… Op zulke momenten ben ik een gelukkig mens!

wp_20160610_11_20_26_pro

 

 

 

 

 

 

wp_20160610_11_20_13_pro

Geef een reactie

