Meisje met blaasbloem

p1040180 Ik ben graag creatief bezig en niet alleen op naai gebied of haken. Ik doe eigenlijk echt van alles! Zo ook schilderen.

Dit is een heel klein doekje wat ik beschildert heb. Ik vind de uitgebloeide paardenbloem altijd fantastisch mooi om te zien (maar niet om te hebben in mijn tuin hoor! Dan zit heel je tuin binnen de kortste keren onder!). Ik wilde hem graag een keertje schilderen en ineens dacht ik dat dit doekje er perfect voor zou zijn.

De bedoeling is ook wel om het zo op te hangen zoals de foto, alsof ze van een berg naar beneden loopt. En dat de bloem dan daardoor uit elkaar wordt geblazen door de wind. Wij noemen het hier in huis de blaasbloem.

Een vrolijk doekje voor op een kinderkamer!

Geef een reactie

